Tetaplah berhubung

Kunci Pernikahan Agar Sentiasa Bahagia Bersama Pasangan

Hubungan

Kunci Pernikahan Agar Sentiasa Bahagia Bersama Pasangan

Gambar: Makeagirllikeyou

Kunci Pernikahan Agar Sentiasa Bahagia Bersama Pasangan


Cinta boleh membutakan mata seseorang. Kadang-kadang ada yang tidak boleh membezakan antara ambil berat dengan mengendali atau mengawal.

Ini jelas dapat dilihat dari kehidupan seharian anda berdua. Kerana, ambil berat dan mengendalikan sangat berbeza dan memberi kesan yang tidak baik untuk batin anda.

Adakah isteri anda seorang yang ambil berat pada anda atau sedang berusaha mengawal hidup anda? Berikut beberapa ulasannya diwartakan di Boldsky, Sabtu (19/11/2016):

Keluarga anda

Anda tidak boleh mengharapkan pasangan sesuai dengan keluarga. Ketika dia menunjukkan secara terang-terangan bahawa dia tidak menyukai mereka dan menyuruh anda memilih antara dia atau keluarga, dia sedang mengawal. Tetapi, jika dia menjelaskan alasan mengapa tidak suka pada salah satu keluarga anda dan memberi penyelesaian bagaimana seharusnya mereka tidak terlalu jauh mencampuri urusan keluarga anda, ertinya dia ambil berat. Ingat, wanita yang benar-benar ambil berat memberikan penjelasan, bukan mengancam pasangan.

Kehadiran anda

Dia terus-menerus menanyakan hari-hari anda dan ingin tahu dengan siapa anda pergi. Tidak hanya itu, dia juga selalu menanyakan pada bila-bila masa anda pulang. Ini bermakna dia sedang berusaha mengendalikan. Tetapi, jika dia meminta anda untuk tetap memberitahunya ketika sedang berjauhan, ini bermakna dia ambil berat.

Pekerjaan

Dia mungkin tidak suka dengan pekerjaan atau gaji anda. Wanita yang suka mengawal hidup anda, akan memaksa anda meninggalkan pekerjaan tersebut dan mencari pekerjaan yang gajinya lebih besar. Tetapi, wanita yang ambil berat, dia akan membiarkan anda mencari passion. Kemudian, dia akan membiarkan anda memilih apa yang sesuai dengan passion anda. Dia yakin bahawa wang akan datang mengikuti pekerjaan yang anda sukai.

(nip)

Muat artikel
Anda mungkin juga meminati...
Klik Untuk Komen

Lagi di Hubungan

Ke Atas